Habplats REGLER



Om ni läst habplats-nyheterna så ser ni att det dykt upp en massa regler! Flera av reglerna är självklara (som att man inte ska mobba, ta reda på annars lösen osv.)..
Åtminstone jag har reagerat på en sak. Varje dag ser jag åtminstone EN medlem som bryter mot reglerna. T.ex. mobba, säga något dumt osv. I bland har det stått så dumma saker så jag blivit riktigt chockad.

Jag har i alla fall bara en sak att säga: Det du säger via dator skärmen är så enkelt! Det är bara att skriva något dumt och sitta och skratta. Det är så mycket enklare då du vet att ingen ser dig, att inte du känner personen osv. Men hur skulle det vara om du stog face mot face? Jag tror minsann att man inte vågar säga samma sak som man skrivit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0