Vad har det hänt nu då..?

God kväll mina damer och herrar! *fniss*

Habplats är nog kul och så, men vad sjutton har hänt nu då när jag inte slipper in dit..? Är det någon annan som har samma problem just nu? Inget händer när man klickar upp rutan :o

De påstår hela tiden: Vi har fixat en ny och mycket bättre server än förut.

Men..jag börjar tveka på den meningen som man alltid får höra! Jag tycker faktist, om jag är ärlig, att habplats är trögare än förr! (Stort förlåt för det!)

Jaa,dessutom! Var är de nya grodorna,kycklingarna och CUBIE och allt annat som finns på habbo.se? Jag vill också ha såna saker ju...

Nåja. Man får väl ha tålamod så dyker det nog upp :3


Kommentarer
Postat av: -coolingen

2011-06-01 @ 16:30:53
Postat av: AndishaGirl

Jag vill ha tillbaka habplats!!!

Alla mina kompisar vill regisrera sig fast det är ingenting!!!!

2011-06-05 @ 20:14:19
URL: http://www.stardoll.com/
Postat av: blodmusik

men alla kan ha kanin huvud och sudit ansikte och sån men inte jag

2011-09-28 @ 18:22:31
Postat av: blodmusik

det är trokit är sip men vill ha kanin huvud sudit ansikte grodhuvud och såny

2011-09-28 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0